Geoblog.pl    mrutrips    Podróże    Meksyk i troche dalej    trenujac kolejne pokolenie autostopowiczow ;)

trenujac kolejne pokolenie autostopowiczow ;)

Gwatemala
Gwatemala, Guatemala City

Pobyt w Santa Ana nam sie troche przedluzyl, baaardzo wulkanio-przyjemnie, wiec w zaden sposob nie narzekam ;). Sniadanko, prysznic... w ogrodzie kolo naszego hostelu pierwszy ujrzany KOLIBER - to znak, ze bedzie dobry dzien! Andrew spotkany w Salwadorze koniecznie chcial sprobowac podrozy autostopem, wiec go przygarnelam i tak o to ruszylismy ku Gwatemali! Autobus do granicy za 0.50 USD (chyba najtansze autobusy z calej Ameryki Centralnej), a potem juz marker w reke, kartka ¨Guatemala¨, mniej niz 10 minut wyczekiwania i wieeelka ciezarowka zabrala nas prosto do stolicy :))).

Pudel z Gwadelupy
Pudel z Gwadelupy - 2009-03-25 10:56
Hej, hej, gdybys przypadkiem gdzies zaobserowala cene benzyny gwatemalskiej, prosze o info na blogu

mrutrips
mrutrips - 2009-03-26 20:07
Hej, wczoraj wyjechalam z Gwatemali, ale o ile dobrze pamietam to cena w granicach 19-23 Quezale za galon, galon to ok 3.8 litra, kurs to ok 1 USD = 7.5-8 Qz