Geoblog.pl    mrutrips    Podróże    Meksyk i troche dalej    Kanion Sumidero ... po wlosku

Kanion Sumidero ... po wlosku

Meksyk
Meksyk, Tuxtla Gutiérrez

Blisko 11 godzin w autobusie i w koncu dojechalam do Tuxtli. Ta druga klasa nie byla taka zla, wszystko wysluzone i latwo bylo sie wpasowac w swoje miejsce i zasnac ;). W trakcie jazdy poznalam trojke Wlochow, co za ekipa!!! Wstepnie planowalam w Tuxtli jedynie cos przekasic i ruszyc dalej w kierunku Cancun, ale mnie chlopaki przekonali i razem wybralismy sie do Kanionu Sumidero, woooow!!! Wywialo i przewialo nas we wszystkie strony na lodce, ale widoki byly niesamowite, zdjecia moze nie oddaja tego, bo robione z wystawionej reki, nie bylo mowy, zeby przy takiej predkosci wstac.

Hmmm przydalby sie prysznic... kolejne 18 godzin w autobusie srednio mi sie usmiechalo, ze ten Meksyk taaaki wielki!... wiec mala zmiana planow i wybralam sie z Wlochami dalej ;).

---
- do Kanionu Sumidero mozna dojechac z dworca autobusowego drugiej klasy albo z centrum przy Zocalo, 70 pesos w dwie strony sam transport albo 150 pesos w dwie strony transport i lodka
- z Oaxaci do Tuxtli bilet na druga klase kosztuje 220 pesos, na pierwsza ok. 380 pesos, znizki na autobusy tylko dla studentow meksykanskich w okresie wakacyjnym