Geoblog.pl    mrutrips    Podróże    Meksyk i troche dalej    dwa dni regeneracji w uroczym San Cristobal z wlochami :D [ENG]

dwa dni regeneracji w uroczym San Cristobal z wlochami :D [ENG]

Meksyk
Meksyk, San Cristóbal de Las Casas

I tak jak wspominalam, planowalam w Tuxtli jedynie zmienic autobus i ruszyc w kierunku Jukatanu... ale chlopaki przekonali mnie, a ze prysznic rzecz istotna to dlugo nie dyskutowalam ;)))
San Cristobal przeuroczy!!! male miasteczko, swietny klimat, kolorowe male domki, kawiarenki... wyladowalismy w hostelu (posadzie) zarzadzanym przez starego hipisa, haha ale zakrecony czlowiek!!! :D na miejscu kuchnia, taras, ogrod... wszystko czego bylo potrzeba, zeby wypoczac troche przed kolenymi godzinami w autobusie. A chlopaki, jako, ze wlosi, to kazdego dnia serwowali pyszne spaghetti, mniam!!! :)))

--- [ENG] ---
From Oaxaca was planning to go directly (well... with some transfer buses as whole trip is over 20 hours, no way to stand it without a break!!!) to Jukatan where had an appointment to spend New Year Party with Rene and Kei, friends from my exchange program in Poza Rica... but as on my way to Tuxtla met totally great Italian team of 3 positive guys (Greetings guys!!! Grandes saludos!!!) first went to visit lovely Canion Sumidero with them near Tuxtla and then spent together 2 nice days in San Cristobal, what more to add about them? they DO prepare GREAT spaghetti which goes perfectly with wine from Chile!!! :D