Geoblog.pl    mrutrips    Podróże    Meksyk i troche dalej    w kierununku Belize!!! a przedtem dzien przystanku na granicy

w kierununku Belize!!! a przedtem dzien przystanku na granicy

Meksyk
Meksyk, Chetumal

Zaczelo sie chmurzyc i padac, nie ma co siedziec na plazy, a jako, ze tego samego dnia, w ktorym skonczyla sie moja praca, dostalam maila o kajakach w Belize, to nie trzeba bylo sie duzo zastanawiac, gdzie mnie teraz zawieje! ;)

Po drodze dzien przestoju na granicy w Chetumal u Daniela z CS, genialny czlowiek, pracuje jako nauczyciel wychowania fizycznego w szkole muzycznej i baletu, a jako, ze ostatnio zaczal uczyc sie grac na gitarze, to wiadomo na czym nam wieczor minal, uch ma genialny glos!!!

W piatek rano, nooo w poludnie... ;) autobus do Belize, 4.5 godziny do Belize City i kolejne 2 do San Ignacio, gdzie obecnie jestem i poszukuje mojego noclego u Marcusa z CS!!!
___
- do Belize nie potrzebujemy wizy, mamy wjazd turystyczny do 30 dni pobytu.. przy wyjezdzie oplata 20 USD!!!
- bilet Chetumal - San Ignacio to ok 300 pesos z dworca autobusowego ADO, albo ok 150 pesos (22 dolary belizenskie) z dworca autobusowego, gdzie zatrzymuja sie autobusy z Belize, przejazd to ok 7 godzin z przesiadka w Belize City albo 5 bez przesiadki
- na granicy Meksyk - Belize moze zostac zasugerowana oplata 100 pesos, to za powtorny wjazd na tej samej wizie turystycznej, za nowa wize przy powrocie do Meksyku placi sie 230 pesos... wiec najlepiej przekalkulowac, jak wyrabiacie sie z czasem ;)